A képért köszönet Istvánnak!
BKV ZRT. - Connecting People
2010.03.09. 11:04 - tudathasadásos vasaló
· 1 trackback
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Nokia-fejlesztés és új készülék az MSZP-től 2010.03.09. 14:30:13
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
jet set 2010.03.09. 14:01:26
Joindulat SC 2010.03.09. 14:09:36
OmegA404 (törölt) 2010.03.09. 14:13:33
audion 2010.03.09. 14:34:00
(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2010.03.09. 14:58:28
Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2010.03.09. 15:04:43
Bolee 2010.03.09. 15:14:17
az ötlet levédve, minden jog fenntartva!
salsa kapitány 2010.03.09. 15:27:03
hircsarda.hu/techtud/3660-hianycikk-lett-a-nokia-doboz/
salsa kapitány 2010.03.09. 15:27:33
hircsarda.hu/techtud/3660-hianycikk-lett-a-nokia-doboz/
Unommáazegészet 2010.03.09. 15:59:53
Eljátszottam a gondolattal, ha már a BKV oly szép neveket adott a budavári Sikló kocsijainak, mint BS-1 Margit és BS-2 Gellért, miért ne nevezhetnénk el a BKV járműveit neves közéleti személyiségekről.
Például itt van Európa legszebb és a kontinens legrégebbi földalattija, a Milleniumi Földalatti Vasút, amely már kora miatt is megérdemelné a Lendvai Ildikó nevet. A korát meghazudtolóan fiatalos honanya bizonyára nem venné zokon e megtiszteltetést, hisz a földalattit gyönyörűen felújították, s még botoxot sem kellett bevetni a szépítéshez. Ugyan a földalatti kissé sárga, Ildikónk meg vörös, a két szín együtt meg narancssárgát ad, ha összekeverjük, de ez már magasabb filozófiai síkra terelné írásom. 1896, a földalatti átadási éve óta eltelt 114 év egyikükön sem látszik meg, becsszóra.
A 28-as villamos a BKV büszkesége, amellyel Kőbányáról szoktam utazni a Blaha felé. Törzsközönsége a világgazdasági válságra fittyet- és a ki tudja mit a padlóra hányó hajléktalanokból és alkoholistákból áll. E járaton utazva megtudhatjuk, mi volt az ebéd a melegedőben, különösképp a babfőzelék áldásos hatását érezhetjük gyakorta. Néhanapján emberi ürülék is reprezentál a hányásfoltokkal tarkított padlón, amely stílusosan harmonizál az ülésekre ragadt több éves mocsokkal. A 28-as villamost annak az embernek ajánlanám, aki minden dolgos munkában töltött percét Kőbánya felvirágoztatására áldozta, de végül csúnya és eléggé el nem ítélhető módon nem jogerősen két évbörtönbüntetésre és négy év közügyektől való eltiltásra ítéltek. Emberünk Kaszab Csaba Kőbánya volt MSZP-s alpolgármestere, akinek közügyektől való eltiltásával nem értek egyet, hisz a 28-as villamos tisztasága közügy, éppen ezért közügyileg takaríthatná a villamoskocsikat napi nyolc órában, természetesen minimálbérért.
Az olyan buszjáratokat, amelyek néha-néha nem veszik fel a várakozó utasokat a megállóban ugyan kiről is nevezhetnénk el, ha nem Hagyó Miklósról. Először is az ilyen megállókban a megállót jelző táblára a stoposok nemzetközi jelzését, egy hüvelykujjat felfelé tartó kézfejet festenék, s ha a busz elteper a megálló előtt, a kézfej automatikusan 180 fokkal lefelé fordulna, jelezvén a közakaratot.
Mindegyikőnk kedvence remélhetőleg Szilágyiné Szalai Eleonóra , a magának brutális összegű vég(ön)kielégítést elintéző humánpolitikai izgatója. Számára találtam egy megfelelő közlekedési eszközt a kettes, vagyis a piros metrót. Mikor egy hete, talán a Moszkva téren kiléptem a szerelvényből furcsa látvány tárult a szemem elé. Az egész olyan volt, mint ha időutazáson vettem volna részt. A rozsdás, foszladozó metróburkolatot látva eszembe jutott Szűcs Judit slágere, az Eleonóra ’904-ből. Szóval Eleonórát egyszerűen – persze a bíróság által netán a rá kiszabandó büntetés mellett – arra ítélném, hogy autó helyett a kettes metró járművein közlekedjen. Tiszteletem jeléül minden utazásakor millió-millió-millió rózsaszálat helyeznék el ülepe alá, ám mint tudjuk, nincsen rózsa tövis nélkül!
A BKV ugyan a Libegőt 2000-ben tíz évre bérbe adta, de nem mehetünk el amellett, hogy a Libegő libeg, szinte szállnak az utasok rajta, mint a szabad madarak. A libegőn párosával szállhatnának a szabad madarak, ám, hogy ki ne essenek, kalitkákat szerelnék fel az ülések helyett, olyan ketrecszerű tákolmányokat. Ott aztán szállhatnának fel és le egész nap, s mivel a hegyen általában hűvös van, így ők is hűvösön lennének a kalitkákban. Demszky-Libegő lenne a neve, ha valakinek jobb ötlete van, szavazunk.
A budapesti trolibuszhálózat a 70-es trolibuszjárattal indult, amely Sztálin 70. születésnapja alkalmából kapta a számát. Nem vagyok rosszindulatú, de a szovjet gyártmányú trolik külön büntető kategóriát képviselnek önmagukban is, hisz néhanapján megrázó élményben részesítik utasaikat. Évente előfordul néhány áramütéses eset, amelyek javarészt veszélytelenek, ezért elektroterápiának kiváló lehetne az MSZP-szavazó nyugdíjasok rheumatológiai panaszai kezelésére, nem beszélve Sztálin elvtárs szelleméről. Mivel a városligeti MSZP-majálisra ilyen trolikkal is eljuthatnak, a sörvirsli-Koós János –Internacionálé szentháromságára fitten bulizhatnának.
Külön buszjáratot kapnának azok az ellenőrök és biztonsági emberek, akik bunkó módon viselkednek az utasokkal, vagy néhanapján meg is verik őket az éjszakai buszokon. E járműveken boksz-szorít alakítanék ki. A vagányabb utasok kihívhatnának közülük egy-egy menetre valakit, s győzelem esetén visszakapnák a menetjegy árát.
Végül úgy látom, hogy nem telik el hét újabb letartóztatások nélkül BKV-ügyben, s a letartóztatottak száma végül eléri az összes viszonylat számát. A névadásokat ki kéne terjeszteni a Malév és a MÁV járataira is?
Villy 2010.03.09. 16:24:51
Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.03.09. 16:38:28
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.09. 17:07:17
A kép nagyon kemény! Grat!